Hoi allemaal, Ik probeer al sinds half mei ons domein (kempenhorst.nl) geregistreerd te krijgen zodat we Figma kunnen gebruiken bij ons op school. Ondanks mails en in het invullen van diverse forms, komt er maar geen reactie. Is het anderen wel gelukt? Iemand die een gouden tip heeft om dit snel voor elkaar te krijgen?